Milovníci jídla ZDE

Co že jsem to dělala o víkendu ? Poradím vám. Velkou část tvořilo jídlo.
CAMDEN MARKET, aneb trhy s jídlem z různých koutů světa. Ať už indické, mexické, thajské, italské..prostě co hrdlo ráčí!
Ještě ale před tím, než jsme dorazili na trhy, udělali jsme si zastávku na King's cross, kde sídlí známá atrakce aneb zastávka 9 3/4. Ono je to tak trošku povinnost, protože být v Londýně a nemít fotku s vozíkem, to by jste nebyli vůbec IN!
Takže po 25 minutovém vystání fronty jsem si cvakla pár fotek, bohužel nejsou nějak extra super (a platit hvězdnou sumu za tu profesionální, no řekněme, takový fanda zase nejsem :D), ale fotku mám.
Pak jsme se tedy vydali na to hlavní. Jenže, spletli jsme se o jednu ulici, takže jsme si to krásně obešli a prodloužili o nějakých 20 minut. Ale tak alespoň nám více vytrávilo!


Konečně jsme dorazili na místo a mně se mohli začít sbíhat sliny. 
Asi nemusím popisovat, jak těžké bylo vybrat si jen jedno jídlo. A ještě těžší to bylo, protože byl zrovna čas oběda a mně začínalo pořádně kručet v žaludku. A to by jste snědli všechno, co vidíte.
Jako první se mi zalíbily ukázky jídel, jak to bude po nachystání vypadat. Protože jíme hlavně očima.
Další věc, téměř u každého stánku vám dali kousek na ochutnání, takže jste nemuseli mít strach, že by vám náhodou dané jídlo nechutnalo. A já tak zahnala ten největší hlad. Inu, jak se říká: "Blbý dává, blbější nebere" :D.
Jenom podotknu, že mně chutnalo snad opravdu všechno! Od falafelu po jehněčí, palačinky s nutelou až po klasické kuřecí kung pao. Takže volba byla opravdu, ale opravdu těžká.

A tak nakonec padla volba na wrap s kuřecím na grilu, avokádem, zeleninou a dipem.
Víte, čeho jsem vážně velká milovnice ? Různých tortil, wrapů, pita chlebů..ujedla bych se toho!
A víte, čeho zase tak velká milovnice nejsem ? Avokáda. 
Nemůžu si pomoct, ale nějak mi ta chuť prostě nejede. Znám hodně lidí, kteří na něj nedají dopustit, já se mezi ně ale jaksi zařadit nemůžu.
S obědem jsme se odebrali do klidnějších míst a pořádně si jej vychutnali. Myslím, že takové obědy bych si nechala líbit častěji.


Aby to byl perfektní oběd, následovat by měl dezert. A tady jsme s rozhodováním tolik problémů neměli. No posuďte sami. Odolali by jste ?
Já si vybrala Oreo cookie milkshake a kamarádka Chocolate peanut butter. Snad ani nejde popsat, jak výborně chutnali.  Úplné nebe v puse, co vám budu povídat. Už jenom ten vzhled mluví za vše!




A mnoho dalších dobrot. Vybral by si opravdu každý. Jak tak přemýšlím, možná je dobře, že takové trhy nemáme i u nás. Nebo alespoň ne v mém okolí.
Zaplakala by jak má peněženka, tak i má váha :D. A když je to jednou za čas, tak si dopřát alespoň pořádně!


Celý tento ráj má ale jednu velkou nevýhodu. NEDÁ SE TAM HÝBAT.
Tolik lidí, že se doslova prodíráte davy. Takže na nějaké sáhodlouhé procházky to rozhodně není.
Ovšem vynaložené úsilí definitivně za to všechno jídlo stojí!.
Za jídlo totiž stojí všechno. 
Věřím, že ten, kdo navštívil Camden market (nebo jakýkoliv), musí sdílet stejné pocity.

Disqus Comments