Neposiluj, nebo budeš vypadat jako chlap!

Nadpis článku je trošku přehnaný, ale brzy pochopíte, jak je to myšleno.
Jdete do posilovny, že si zacvičíte nohy. Aby bylo jasno, nechodím pravidelně. Jsem věrná domácímu cvičení a cvičení ve vlastní posilovně, ale sem tam na zpestření si do ní zajdu.
Hlavně, když mám volné hodiny ve škole. No, dojdu do posilovny a začínám s předkopáváním.
A v tom mě oslovil jeden mladík: "Slečno, zkuste se více zapřít". Říkám super, takové rady já ocením. Tak jsem si odjela dvě série, když v tom opět: "Dejte si tam míň, to chcete mít nohy jako kulturista?". To už mi malinko lezlo na nervy, ale zanadávala jsem si jen v duchu a řekla, že to mám tak akorát.
V tom se ozval druhý, že mu mám důvěřovat, že je to trenér. Aha, takže trenér mi radí, ať si dám menší váhu, jinak budu mít nohy jako kulturista. Jo a ještě dodal, že se to na takovou, cituji, křehkou holku nehodí (menší poznámka, já si křehce rozhodně teda nepřipadám :D).
Potom si ještě neodpustil poznámku, že mám moc velké pauzy a na stepperu musím jet rychle, aby to k něčemu vůbec bylo.
Jako pardon, rady a kritiku přijímám ráda. Hlavně, když je to od zkušenějších. Ale tady tento rádoby trenér mě fakt že začínal iritovat!
Přešla jsem to bez zbytečných poznámek, ale v hlavě mi kolovalo, jak bych dopadla, kdybych se jako začátečník k tomuto pánovi upsala.
Hodiny kardia a malé váhy, protože jinak bych vypadala jako chlap. Takhle jsem přemýšlela, když jsem začínala cvičit s tím, že chci zhubnout.

No každopádně, dnes jsem byla opět v posilovně (už tam ale zmiňovaný pan trenér naštěstí nebyl) a nohy jsem zničila tak, jak ještě snad nikdy :D. Poprvé jsem zažila ten pocit, kdy vám schody přijdou jako noční můra. A že do šatny těch schodů je.



A ještě jeden poznatek. Taky jsem dnes poprvé zažila tzv. "ty, co si chodí do posilovny popovídat". Tak nějak jsem je ignorovala, ale když seděli na jednom ze strojů, kam jsem měla v plánu jít, to mi nervy pít už začalo. Slušně jsem je požádala o přesunutí, a oni se slušně přesunuli o stroj dál.
Tohle mi hlava prostě nebere :D.


A začíná dlouhá éra mých jídelních experimentů. 
Tahle fotka má reprezentovat sice pohlednou haha, ale ne nejlepší cuketovou kaši. Protože konzistence. A protože cuketa nastrouhaná nahrubo. 
Takže, díky Blance z FitFoodManicu a jejímu příspěvku na FB, jsem ji na druhý den nastrouhala najemno. Vualá, to vám byla dobrota! 
(Fotka není moc pohledná, ale můžete ji najít na instagramu :D).


Když není chuť na ovoce, sáhnu po tvarohu, proteinu, čokoládě a máslíčku. I když, nemám problém po tomhle sáhnout klidně i s ovocem. 
Na fotce je kaše v podobě ovesno-pohankových vloček, tvarohu, stracciatellového proteinu od TPW, rozpuštěné kostičky čokolády, drcených kakaových bobů a mandlového másla.


Úplná klasika. Pohanková kaše s jablkem, borůvkami, mandlovým máslem a arašídovým máslem bílá čokoláda. Obě másla jsem si lžičkou pěkně zamíchala a ffdff, ještě teď cítím tu chuť!
Dřív jsem mívala problém, že jsem po snědení měla do hodiny hlad. Teď vždy přidám lžičku psyllia a zasycená vydržím klidně i tři hodiny. #winwin


Den bez rýže je jako den bez vody. Alespoň teda pro mě. Dobře, možná přeháním. Ale rozhodně je ten den lepší, když ji minimálně jednou mám! :D 
Se špenátem (kterého jsem snědla 500g, tedy celé balení #noregrets) a kuřecí maso. 
Maso v poslední době mívám jen o víkendu, nebo když obědvám doma. Jinak to řeším tofu, seitanem, šmakounem, sójou,...
Zaprvé mi to chutná a za druhé je to rychlé. Což se v pracovní dny hodí.
Tyto obědy ale moc nefotím, protože cosi smíchaného v krabičce co nevypadá nejlíp ale zato chutná dobře vidět nechcete.


Zmiňovaný seitan se zeleninou a rýží. Možná to vypadá, že je toho málo, ale ono nebylo. 
Kolem 100g rýže a balení seitanu. Tato jeho variace je má nejoblíbenější.


Taky jsem ochutnávala a vychutnávala různé proteinové dobroty. 
Začnu opěvovanou příchutí Questky - pumpkin pie. Pro milovníky sladkého tedy pro mě se hodí perfektně. Je fakt hodně sladká, takže by někomu nemusela moc lichotit. Mně ale sedla. Poleva byla taky fajn, až na to, že se docela hodně drolila. Ale to už je jenom malý detail.
Protein kex - nuts chutná úplně jako tatranka! Né-li líp! Prohlásila bych ho asi za TOP z celé čtyřky!
Protein chocolate shake zase jako kakao. Kakao, kde máte bílkoviny navíc. A to chceš.
A jako poslední je to Low carb bar OhYeah! příchuť cookies&cream. Kousky sušenky(?), super chuť, konzistence taky parádní. Doporučuju vyzkoušet! ;)


Kromě jídla nezapomínám nakupovat i nějaké ty "pro holky věci". Takže třeba extra mega velká kabelka z eshopu www.svetshopaholiku.cz. Asi měsíc jsem po obchodech hledala "tu pravou", bohužel mě neoslovila snad ani jedna. 
Hlavní podmínkou byla velikost, protože zkuste si nacpat všechno to jídlo, shaker a učebnice do průměrné tašky. To prostě nejde. A když šlo, tak jsem ji zase nezapla.
Tudíž jsem začala brouzdat po internetu a narazila na tento eshop. A že má výběr sakra velký! 
Taky měli akci nad 1500 poštovné zdarma. V tom nastoupila mamka a přihodila si taky kabelku.
A to se vyplatí!
Naopak na deštník jsem narazila úplnou náhodou. Jen jsem šla kolem, a tam byl. 
Ve výloze, zavěšený a opuštěný. Ne, nemohla jsem ho tam nechat :D!  
(A taky se mi bude hodit do upršené Anglie, ale o tom zase jindy).
Tílko a náhrdelník z Gate, botky z NewYorkeru. Jak jste si asi všimli, černá a bílá jsou mí oblíbenci.


Na závěr se s vámi musím podělit o recept na ty nejjednodušší muffiny vůbec. 
Pojmenovala bych je asi jako bílkovinné nebo proteinové muffiny. Jednoduše řečeno, prostě mají hodně bílkovin! :D
Narazila jsem na něj na FB, a musela jsem zkusit, jestli to vůbec bude "fungovat" :D.
Postačí pouhé 4 vaječné bílky, odměrka proteinu a PDP
Bílky vyšlehat, přimíchat zbytek a péct 20 minut na 180°C. 
Fungovat - fungovalo, a dokonce i chutnalo!

..příští týden jedu se školou do Alp, takže článek nebude žádný. Já osobně nejsem nějaký vášnivý lyžař a průměrně za rok lyžuju tak 2x-3x, o to víc se ale vždy těším! Jako třeba teď. 
Už se nemůžu dočkat toho výhledu, čerstvého vzduchu, válení šunek a žádné starosti. 
Taky jsem ten typ, co si dává rád pauzičky v podobě lenošení na lehátku, vyhřívání na sluníčku a popíjení čajíku.
Stejně tak rychle mě toto nadšení ale i přejde a pět dní je pro mě víc než dost :D.

Taky to tak máte ? A nebo patříte mezi milovníky zimy a zmiňované vášnivé lyžaře ? :)

Disqus Comments