Brownies z červené řepy

Je to tady. Den s velkým D konečně přišel.
Už asi rok se chystám a odhodlávám upéct něco z červené řepy. Ano, rok. Protože ta představa, že se to musí první uvařit a až potom upravovat, to vás docela i odradí :D. Tomu již je ale konec.
Chuťové buňky se totiž ozvaly a já slavnostně prohlašuji, že jsem z řepy rozhodně nepekla naposled!
A zase tak těžké to taky není, spíše jednoduchost sama. Přesně tak, jak já to ráda :D.


Budeme potřebovat:

  • 600g vařené řepy
  • 150g celozrnné mouky
  • 5 vajec
  • 140g cukru nebo stévie či jiné sladidlo
  • 20g čokoládového proteinu
  • 2 lžičky kypřícího prášku
  • 120g bílého jogurtu
  • 100g kakaa
Jako první si uvaříme řepu a následně rozmixujeme. Přidáme vejce, mouku, protein, PDP, jogurt, kakao, sladidlo a všechno znovu promixujem. Pečeme 20-25 minut na 180°C.


P.S. dozvěděla jsem se, že jsem nominovaná na Blogera roku v kategorii Life! Což je pro mě úplně něco nečekaného, pro mě je to čest už jenom být nominovaná! :) 
Takže jestli vás můžu požádat o hlas, byla bych moc ráda :). HLASOVAT

Disqus Comments