Mřížkový koláč bez cukru

Jak se tak dívám, poslední recept jsem přidala někdy v dubnu. Takže pravý čas to napravit. Znáte ten pocit, když vás honí mlsná a sníte polovinu plechu? Tak přesně ten jsem měla já včera :D. Ale řádně jsem si to omluvila. Vždyť je to zdravé. Tak proč ne :D. A úplně nejvíc mi chutnalo to pečené těsto navrchu. Bože to byla mňamka. A tak bych vás o tuhle dobrotu nemohla připravit. Rozhodně doporučuji vyzkoušet tuhle ozdravěnou verzi.


Budeme potřebovat:
  • 500g mouky (já dala špaldovou a kokosovou)
  • 3 vejce
  • 1 lžíce kokosového oleje
  • 1 PDP
  • 4 lžíce stévie (já mám sypanou)
  • Mléko podle potřeby
  • Marmeláda, povidla..
Z mouky, vajec, oleje, prásku, stévie a mléka vytvoříme těsto. To si rozdělíme na dvě části, jedna větší a jedna menší. Větší část vyložíme na plech (na pečící papír, či plech vytřít) a potřeme ji zvolenou nátěrkou. Já jsem použila třešňovou domácí marmeládu. Ze zbylého těsta si vytvoříme válečky, které pokládáme na koláč ve tvaru mřížky. Koláč pečeme 30-40 minut na 180°C.

Disqus Comments