Fitness bábovka


To jsem takhle jednou dostala chuť na nějakou bábovku. Neměla jsem ji ani nepamatuju. Chvíli jsem chodila po kuchyni, a "sesbírávala" ingredience, které tam přihodit. Typu "co dům dal" :D. Takže recept je z vlastní výroby :). Taky jsem tam použila prášek Baobab ze ZAJÍCŮ V KRABICI
Bábovka se velice povedla, rozhodně vám ji doporučuju :)
..ano vím, pojmenování bábovky je docela zavádějící :D. Ale jinak mě nic extra nenapadalo :D


BUDEME POTŘEBOVAT:


  • 280g ovesných vloček
  • 1 banán
  • 3 bílky
  • 3 PL stévie
  • 2 PL medu
  • 2 PL kokosového oleje
  • 150g bílého jogurtu
  • 1 PL prášku baobab
  • 3 PL kakaa
  • Trošku mléka
  • 1 kypřící prášek


Vločky si rozmixujeme na jemnější mouku. Z bílku si vyšleháme sníh se stévií a medem. Až bude sníh v požadované podobě, přidáme již rozmixované vločky. Dál přidáme nakrájený banán, kokos. olej, jogurt, prášek, kypř. prášek, kakao a mléko. Mléka přidáme jen trošku, na zjemnění. Hotové těsto vylijeme do formy a pečeme 45 minut na 180°C.



Disqus Comments