Italy 2014

Tak vás tady zdravím po trošku delší době. Důvod mé neaktivity byl velký. 
Jak asi víte, měla jsem tu čest a nezúčastnila jsem se zahajování školního roku, ale místo toho jsem se válela u moře v Itálii. MUHEHE. 
Přijela jsem sice v neděli brzy ráno, ale povinnosti do školy (a že jich za ten týden bylo) mi stále nedovolovali se s vámi podělit o mé zážitky. 
Následující týden, tedy tento týden, jsem byla školně docela hodně vytížená. Dojela jsem domů ve 4, když k tomu připočítám dopisování a učení. Plus jsem jsem ještě musela stihnout kadeřníka, kosmetičku ano, nemohla jsem to odložit! :D a samozdřejmě bez cvičení by to taky nešlo. Tudíž, hned byl večer, a na psaní článku čas prostě nezbyl, nebo jsem už byla hodně unavená.
Dnešek je pro mě KONEČNĚ volnější. Odpadly nám poslední dvě hodiny, takže parááda.



V Itálii bylo božsky. Hned na úvod jsem vám sem musela dát tyhle neskutečně výborné zmrzliny. Když se podíváte do levého horního rohu, všimnete si té uplně nejlepší zmrzliny pod sluncem - SUPER BLACK, tedy hořká čokoláda :3


Chuťově se nedají vyrovnat, snad ani porovnat s českými. Ochutnala jsem jich opravdu hodně. Dost mě překvapila příchuť Nutella, kopečky byly dostatečně velké, ale nikdy mi nedělalo problém ho celý slízat. Ale tento, to vám bylo tak neuvěřitelně sladké a čokoládově, že jste se u konce už hlídali, aby jste to nevyhodili. Prostě uplně jiná kvalita.


Co by to bylo za návštěvu Itálie, kdybychom si nedali alespoň jednou (dobře, jednou to nebylo) pizzu. Na první fotce je klasika - rajčatová omáčka, šunka, sýr + žampiony. Ovšem ta druhá, to je něco! S kamarádkou jsme se hecly a daly si pizzu s mořskými plody. Byly jsme připraveny na všechno. Ale hádejte co, byla opravdu výborná :)


Skoro každý den jsme si chodili sednout na kafe. Snažili jsme se vybírat si pokaždé jiné, ale na fotce jsou klasické dvě "latéčka" a jedno cappuccino.


Takhle nějak vypadala naše pláž. Počasí jsme sice neměli nejlepší, pěkně bylo jen 4 dny. Další 3 dny pršelo a bylo chladněj. Nám to ale extrémně nevadilo, protože jsme si naplánovali i výlet, o kterém povím níže. 




A přesouváme se ke zmiňovanému výletu. Udělali jsme si tu 2 hodinovou cestu a podívali se do krásného San Marina. Já mám strašně ráda jezdění po takových místech, takže tohle bylo přesně pro mě.



Tohle je výhled z hrádku z fotky výše, jedním slovem KRÁSA.



To bylo tak pár fotek z mé dovolené. Ještě pro vás tady mám fotky z jednoho supermarketu, ve kterém jsme se stavovali cestou zpět (ano správně, fotila jsem i zboží v obchodě :D). Vyfotila jsem vám pár zajímavých kousků, které mě zaujali nejvíce.
Samozdřejmě nezačneme ničím jiným, než sladkým. Sladké snad miluje každý, a když to ještě dobře vypadá, kdo by odolal. Jak si asi správně myslíte, já jsem taky neodolala. Hned jsem brala do košíku ty krásně pocukrované koblížky. Mňam.



Něco málo z mořských plodů. Výběr neskutečný. Mít to u nás, jím to snad denně.




A na závěr něco pro gurmány. Tomu se říká pravé maso. :D


Doufám, že se vám fotky líbily. Co vy, jak zvládáte začátek školy ? :) 

Disqus Comments