MŇAMKA aneb strouhaná tvarohová buchta

Dobrý den vespolek. Ozývám se vám takměř upřostřed týdne, a to díky tomu, že zítra nejdu do školy, tudíž mám dnešní večer takový volnější.
Píšu volnější proto, že uplně volný zase nebyl. Dojela jsem před chvilkou, a to z todo důvodu, že jsem měla taneční. Ano, čtete správně. Už i mě to postihlo, a jakožto pilná studentka gymnázia ve druhém ročníku se i já účastním těchto tradic.
Až na to, že mám každé úterý docela napilno (což zahrnuje ráno nultá hodina, škola do 3, dojet domů, nachystat se do tanečních, jet zpátky, a pak zase domů), to se vracím opravdu až kolem 8 hodiny večerní, mě taneční dosti baví. Dnes jsme třeba dělali čaču CHA-CHU :D.

No dosti bylo povídání, pojďme už na hlavní téma tohoto článku.
Dnes to bude recept na mou snad uplně nejvíc oblíbenou buchtu ze všech co jsem kdy jedla!
Jedná se o strouhanou tvarohovou buchtu, někdo ji zná možná pod názvem "mňamka".
Doteď si pamatuju, když jsem jako malá chodívala nakukovat do trouby jestli už náhodou není hotová. Dobře, a dělám to i teď.



Budeme potřebovat:


Těsto:

  • 300g celozrné mouky
  • 1 avokádo
  • Prášek do pečení
  • 1 vejce
  • 4 lžíce medu, stévie, cukru,..
  • 3 lžíce karobu
  • Špetka sody
  • Trošku mléka
Náplň:
  • 500g tvarohu
  • 2 vajíčka
  • 4 lžíce sladidla (já jsem použila vanilkový protein, LAHODA!)
Jako první si rozmixujeme avokádo a přidáme mouku, PDP, vejce, sladidlo, karob a sodu. Těsto se pokusíme zpracovat a podle potřeby si dokápneme mléko. Zpracované těsto rozdělíme na dvě poloviny. Jednu polovinu dáme na chvíli odpočinout do mrazáku. 
Začneme si dělat náplň. Vajíčka si rozdělíme a bílky vymixujeme do potřebné pěny. Smícháme žloutky, tvaroh, sladidlo a opět mixujem. Do této směsi přimícháme pěnu z bílků.
Tu druhou polovinu těsta si rozprostřeme na vymazaný plech, naneseme náplň a vytáhneme z mražíku první část těsta. Tu začneme strouhat na náplň. 
Nakonec už jen dáme do trouby a pečeme asi 30-35min na 180°C.


Disqus Comments