Tvarohový cheesecake a müsli tyčinky

Hoj, hoj. Píšu vám z krásného pondělního dne. Přesně tak, krásný pondělní den. Tohle spojení moc často nepoužívám :D. Ale jelikož je svátek, tudíž volno, myslím, že se máme všichni fajn. Užívám si čučení na telku, protože se to dnes jen hemží filmy a pohádkami.
Přináším vám recept, teda 2 recepty, na neskutečně výborné pochoutky. První se bude jednat o cheesecake. Řeknu vám, tohle byl můj první cheesecake vůbec. Teda, jestli se to dá počítat za cheesecake, protože ten "cheese" to ani nevidělo :D. Ale chutnal božsky, rozhodně to nebyl poslední kousek co jsem kdy pekla.



Korpus:
  • 200g vloček
  • 100g másla
  • 100g ořechů
  • 1 vejce
Krém:
  • 2 tvarohy
  • 3 vejce
  • Protein
Jako první si předehřejeme troubu asi na 200-210 °C. Začneme si chystat korpus. Vločky, rozehřáté máslo, vejce a  pomleté (nasekané) ořechy smícháme a upipláme z toho sypčí těsto. Formu si vysteleme pečícím papírem a rozprostřeme po ní směs. Dáme péct asi na 15 minut.

Mezitím si začneme dělat náplň - všechny ingredience smícháme a vyšleháme. Pokud to máte raději sladší, ještě si to klidně přislaďte medem či cukrem. Já osobně nepotřebuji mít všechno 100% cukrové. Pak už jen vylijete směs na upečený korpus a dáte péct na 180°C asi 40 minut.


A jako druhý recept pro vás mám domácí proteinové müsli tyčinky. To je tak, když vám zbyde trošku těsta z korpusu. Takže asi tak, vezmete všechny ty ingredience z předešlého receptu a něco málo přidáte, ať to má lepší chuť.
  • 50g vloček
  • 25g másla
  • 25g ořechů
  • 1 vejce
  • Protein
  • Rozinky,..
Myslím že je to jasné, prostě všechno smícháte a tvarujete. Pečete na 200°C asi 15 minut. 



Jsou opravdu výborné, milionkrát doporučuji. Upřímně, ze všech tyčinek co jsem upekla jsem měla jen jednu, protože u nás doma blesku rychle zmizely! :D Asi je budu muset dělat po tunách. 

Pečete si taky vlastní tyčinky ? :)

Disqus Comments