Fitness perníčky


Dobrý den. Sice jsem měla v plánu tenhle recept přidat 1.prosince, jako takový "vánoční začátek" :D, ale nepodařilo se, a tak si dovoluji ho přidat teď. Je neuvěřitelné, jak ten čas letí, a už tu máme zase Vánoce. Ale ještě před Vánocema k nám přijde Mikuláš. A co je typické na Mikuláše ? No přece perníčky! A jestli si ty perníčky můžu ještě ofitnessákovat ozdravit, tak to už je úplně parádní! :D

Recept není nijak složitý, opět stačí splácat pár ingrediencí a pak už si jen vychutnávat. A že je to teda božská chuť! Opravdu jsou výborné. Asi vám nemusím zdůrazňovat, že v mžiku byly pryč. Proto doporučuji nejspíš dělat hned z dvojí dávky. Nebo trojí :D.



Recept jsem našla už hodně dávno někde na internetu a zapsala jsem si ho, bohužel si už nepamatuji, kde přesně. Ovesné vločky jsem použila jemné, protože normální mi zrovna došly. Upřímně si možná ale myslím, že na tom zase tak nezáleží.

Budeme potřebovat:

  • 100g ovesných vloček
  • 35g čokoládového proteinu
  • 5g karobu
  • 2 lžíce perníkového koření
  • 1/2 lžíce PDP
  • voda podle potřeby
  • na doslazení med, stévie..
Všechny sypké věci si smíchejte a přilijte vodu. Vody asi tolik, aby bylo těsto celistvé, ale ne zase úplně jako břečka. Tak prostě akorát. Potom už jen tvarujte malé placičky, velké kuličky, srdíčka, pejsky..to je opravdu na vás :D. Vložte na plech vystlaný pečícím papírem a pečte zhruba 20 minut na 180°C. Dobrou chuť!

Disqus Comments