Nepečené kakaové a ovocné kuličky

Co bych to byla za blogerku, kdybych nepřidala alespoň jeden recept na ty všudypřítomné kuličky. A já jsem hned dvojitá blogerka, protože ty recepty mám hned dva!
No, nebudeme si na nic hrát, o nic zvláštního tam nejde. Jen prohodíte pár surovin, a hned je z toho další pochoutka. A že je to opravdu výborná pochoutka! A navíc, je to nepečená pochoutka!



Kakaové kuličky
  • 1/2 hrnku namočených datlí
  • 1/2 hrnku rozinek
  • 3 lžíce karobu/kakaa
  • 1 lžíce skořice
  • Mandle
Příprava je opravdu jednoduchá. Namočené datle rozmixujete spolu s rozinkami, přimícháte karob, skořici a na jemno nasekané mandle. Nebo si je rozmixujte vedle v mixéru. Pak už tvarujte kuličky, které obalte např. jako já v kokosu nebo třeba v čokoládě. Kuličky jsou docela lepivé, takže strach týkající se přilnavosti kokosu mít nemusíte.




Ovocné kuličky

  • 1/2 hrnku namočených datlí
  • 1/2 hrnku ostružin/malin/meruněk,..
  • Slunečnicová semínka
  • Skořice
  • Kešu oříšky
Postup nachlup stejný, chuť stejně výborná. Rozdíl jen v tom, že jsem je obalila v konopných semínkách. Musím uznat, že jsou opravdu šílené dobré a vůbec se nedivím, že jsou takovým hitem. Tak napečeno bych měla, už zbývá jen zabalit dárky a užívat si tu atmosféru :). Šťastné a veselé!

Disqus Comments