Čokoládové muffiny

Čas je neúprosná veličina. V kombinace se školou, učením, cvičením, vařením a nevím čím vším, nám doslova utíká jako voda. Nemyslím situaci, když otráveně počítáte každou minutu v hodině a čekáte na zazvonění :D. To myslím každý moc dobře zná.
A protože mám toho času přes týden minimum, ale i přesto nechci zanevřít na blog, rozhodla jsem si trošku přivstat a sepsat článek ráno. A možná to tak budu dělat častěji. Ráno se mi i líp učí. Asi mi to líp myslí, nebo co :D.
Takže, dnes to bude recept na jedny čokoládové bezkonkurenční muffiny, co jsem dělala o víkendu. Co vám budu povídat, byly vážně na jedničku!
Teď mě prosím někteří neukamenujte, použila jsem normální bílý krupicový cukr. Osobně nevidím nic špatného na tom, když ho sem tam pozřeme. Všeho s mírou :).


BUDEME POTŘEBOVAT:

  • 220g celozrnné mouky
  • 100g krupicového cukru/ nebo jakékoliv jiné sladidlo (pozor, každé sladidlo v jiném množství!)
  • 2 lžíce PDP
  • 2 vejce
  • 140ml kefíru
  • 100ml oleje
  • 4-5 lžic kakaa/karobu
  • 100g hořké čokolády, čokolády na vaření..
Jako první si smícháme sypké suroviny, tedy mouku, cukr, PDP a kakao. Poté přidáme kefír, olej a vajíčka. Vše vymixujeme do těsta. Tabulku hořké čokolády si nakrájíme na malé kousky a přimícháme do vyšlehaného těsta. Poté už jen nalévat do košíčků, formiček, čehokoliv. Pečeme na 180°C asi 25 minut. Plus jsem ještě na těsto pokládala plátky kokosu.


Disqus Comments