Barcelona (část 2) - Food everywhere

Sice po trošku delší době, ale druhý díl je tady. Už bylo na čase.
Jsem teď časově tak vytížená, jak snad ještě nikdy. Ale zase mě to učí si organizovat den a stále patrněji pozoruju, že když mám celý den napilno, udělám toho o hodně víc, něž když mám volno a mohla bych dělat jiné a prospěšné věci. Takže jsem vlastně i trošku ráda.
Hlavně i skrz přejídání. Protože když mám pořád co dělat, nehrozí to ani zdaleka. 
Na druhou stranu si ale ráda i dopřeju tzv. day off, kdy si pořádně odpočinu a věnuji se sobě.
Takže válení se, čtení, cvičení a taky prostě nic nedělání :D.


Ale už začnu s pravou náplní dnešního článku, jak jsme se stravovali v Barceloně. 
Na prvním obrázku vidíte Paellu, což je typické španělské jídlo z rýže. A kde je rýže, to musím ochutnat! Samo sebou jsem chtěla ochutnat i mořské plody, takže volba byla jasná. 
Možná to klame, ale tahle porce byla pro nás - tři lidi. Teda, v menu bylo napsané pro dva, ale po shlédnutí porce u vedlejších zákazníků, jsme si udělali menší obrázek.
A stačilo nám to bohatě, ještě tam tak na dvakrát do pusy zbylo :D.
Rýže chutnala jakoby po těch mořských plodech, což bylo na naše chutě neobvyklé. 
Celkově se to dalo, ale jako pravidelné jídlo bych si to asi nezvolila. 
Na konci mé porce mi už ta chuť docela začala lézt krkem :D.

Snídani jsme měli vždy v hotelu, kde jsem se pravidelně dostatečně najedla, protože výběr byl opravdu, ale opravdu rozmanitý. Od vajíček, toustů až po čokoládové a pudinkové croissanty. 
A já čokoládové a pudinkové croissanty moc ráda!


Takhle nějak vypadala tedy moje snídaně..


..a takhle nášup v podobě pečiva, horké čokolády a kafe.
Ano, já jsem prostě na sladké. A nestydím se za to :D.


Nenechte se zmást, vždy tam bylo všechno řádně doplněno minimálně do 5 minut ! 
Prostě obsluha, jak se patří. Vlastně celkově jsem byla s hotelem moc spokojená, jak s vybavením, tak se zařízením.


Vychvalování nechám na chvíli stranou. Tohle byl ten nejchudší (ne nejhorší, chutí se dal) salát, co jsem kdy jedla. Prostě jen těstoviny a nakrájená čerstvá zelenina
No oběd jak se patří, že jo.


Hohoo, zato tady se můj pupík narval dostatečně. Teda, jenom z této pizzy ne, tu jsem měla na půl s mamkou.
V kombinaci s řeckým musaka (nevím jak to vyskloňovat :D), což je kombinace mletého masa podušeného s cibulí, česnekem, rajčaty a nějaké omáčky.
Bylo toho docela málo, takže spojení těchto dvou dobrot bylo víc než užitečné.



OHŇOSTROJ v puse, na jazyku, v žaludku!
Když jsem si přečetla v nabídce "Pancake with a belgian chocolate", nešlo odolat. 
Sice jsem čekala, že ta čokoláda bude rozetřená vevnitř, ale i tak byla moc dobrá!
To se prostě české čokoládě opravdu vyrovnat nedá.


První jsem si řekla, že odolám, ale když si ho koupil taťka a já mu to skoro poslintala, bylo vymalováno.
Pudinkový závin. A všichni víme, jaký vztah mám s pudinkem. 
Takže vydedukujete, jak asi moc dobře mi to šmakovalo.



Jet na dovolenou a nedát si zmrzlinu ? To by prosím nešlo.
Ještě když tam je to sakra vynikající zmrzlina. Ne jak tady, samá voda a kde nic tu nic.
Vždycky jsem si dávala mé oblíbené kombo (pak by mě mrzelo, že jsem si jej nedala :D), tedy oreo a čokoládu. Znovu se opakuji, nesrovnatelné s českými. 
Fakt tak moc výborná byla :3.


Moje první kupované smoothie. Já si dala to zelené, "Green power", složení můžete vidět i na fotce.
Mamka měla kombinaci zvanou "Detox", ale já bych to nazvala klidně lesním ovocem :D.


To jsem tak jednou dostali chuť na pláži na Frappe a dostali jsme tohle.
Sladké až na měsíc (ale hlavně, že je tam napsané "Café zero" :D) a navíc mi to spíše připomínalo konzistencí kaši než kafe.
Tudíž se to pít moc nedalo, tak jsem si oddělala víčko a jedla jsem to doslova jako kaši :D. 
To už se potom dalo a brala jsem to spíše jako dezert.



Když půjdete na hlavní třídu La Rambla a potom zabočíte doprava (nebo doleva, záleží jak půjdete :D) dostanete se do uličky, kde je trh snad se vším možným!
Týkajíc se teda toho, co se dá zkonzumovat.
Mě nejvíc zaujali tyto čokoládové dobroty, které mne ihned začali zajímat méně, jak jsem zjistila, že stojí 75 euro za kilo.
Stejně jsem ale pár kouskům neodolala a například takové makarony, to vám bylo labůžo!


No a rozloučím se s vámi s obědem v letadlo, což bylo zároveň i poslední jídlo mého cestování.
Čekala jsem to o moc horší, nakonec mne ale mile překvapili. 
Rizoto s kuřecím, salát s tuňákem, čokoládovo-kakaový koláček a bagetka s máslem.
Všechno dobré, až na tu bagetu, která mi moc nechutnala.

Příští článek by měl být zase takovým shrnujícím, co se u mě zatím událo a tak. Vždyť to znáte :).
A snad bude i dřív než tento ! :D

Disqus Comments