Sladké obdarování, začínající knihomol a recept na cuketový chlebík

Vánoce a dárky už jsou asi pasé, ale dnešní příspěvek se tak trošku k dárkům a Vánocům vztahovat bude. A taky k dárkům ode mě pro mě.
Protože já se ráda obdarovávám a ještě radši jsem obdarována :D.


Začnu dárkem, který bych před pár lety okomentovala "děkuji Ježíšku" a odložila do poličky, kde jsou další "děkuji Ježíšku" věci. Mluvím o knihách.
Nevím proč, ale dřív jsem ke knihám zdaleka neměla takový vztah, jako mám teď.
Teď mi dokonce i "vadí", když čtu knihu na čtečce. Protože prostě ten pocit když ji držíte, otáčíte stránky a můžete si k ní přičichnout, jak krásně voní novotou, to na čtečce udělat nemůžete.



Letos tomu bylo ale jinak a já si snad poprvé napsala do dopisu přesný název knížky, kterou bych si přála. Tento rok je velmi oblíbená a má ji snad každá má pátá kamarádka.
Její název je Sneží, sněží. Četla jsem o ní již mnohokrát a taky jsem se na ni nejednou dívala v knihkupectví.
I když to pro mě nebylo pod stromečkem překvapení (protože jsem ji objednávala já :D), radost jsem z ní měla stejně velkou.
Jedná se o tři příběhy teenagerů, kterým své plány na Štědrý den překazí velká sněhová bouře. Nejlepší je, že jsou všechny ty příběhy propojené a navazují na sebe.
I přes to, že je to typická čtecí oddechovka, těšila jsem se na každou další stranu.
Další plus ocení hlavně ti, co počítají strany kapitol a čtou tzv. "po kapitolách".
Například každý den dvě kapitoly. Protože v této knize má kapitola třeba jenom tři stránky, a nevím jak vám, ale mě se to tak čte o hodně líp (doufám, že nejsem jediná, kdo má takové divné zvyky :D)!


Dalším dárkem, co jsem se už ale obdarovala sama, byla objednávka z aktinu. Už tomu bylo pár týdnů od mé poslední objednávky a mé zásoby potřebovaly nutně doplnit.
Jak o zažité, tak i nové věcičky.
Jako první putoval do košíku protein od TPW příchuti stracciatella. Protože protein s kousky čokolády ? To chceš!
Dál to byl od stejné značky Casein čokoládové příchuti a taktéž čokoládový sirup.
Proteinové tyčinky jsou už samozřejmostí. Novinkou pro mě byla příchuť pumpkin pie u Questek.
Už jsem se o ní zmiňovala na FB nebo instagramu. Chuťově hodně sladká, ale to zrovna mně nevadí, já jsem totiž se sladkým velká kamarádka :D. Sice se poněkud drolí, ale to je jenom detail.
No a zlatý hřeb ? Ořechové máslo Nuts'n more - white chocolate. Na českém trhu je už delší dobu, já se snažila ale odolávat. No, neúspěšně :D.
Čekala jsem, že to bude jako čokoládová koupel se šlehačkou, nebo třeba alespoň jako nutella.
A možná proto jsem byla při prvním ochutnání malinko zklamaná. Ovšem na kaši, to se jakoby něco zlomilo a chutná alespoň z poloviny tak, jak jsem si představovala #winwin ! :D


No a konečně, recept na mou novou menší závislost - cuketový chlebíček. Aneb jak jednoduše zlikvidovat přebývající cuketu. Která být o dva dny déle v ledničce, by už asi tak cuketová nebyla :D.
Vždycky si v obchodě nakoupím tunu věcí s představou, co všechno z toho budu dělat, a ono nic.
Ale když vás honí mlsná v 8 večer, chce to něco speciálního.
Takže má premiéra v pečení s touto zeleninou.

1 střední cuketa
100g vloček
20g karobu/karobové mouky
2 vejce
100g bílého jogurtu
1 PDP
25g čokoládového proteinu (já dala stracciatelový)
..a sladidlo podle potřeby

Bílky vyšleháme, cuketu nastrouháme, vločky rozmixujem a všechno smícháme se vším. Pečeme asi 25-30 minut na 180°C. Hotovo!

A já si jdu dát poslední kousek, dokud ještě je.
xoxo

Disqus Comments