Baguette boulevard


Náhoda. To je slovo, které popisuje mé nalezení tohoto výborného "fastfoodu". To jsme si jen tak procházeli Prahu a zničeho nic takový parádní podnik. Ale když jsme měli opravdu hlad a hledali alespoň nějakou nás lákající restauraci, to jsme hledali klidně i hodinu. Každopádně, dnes bych vám chtěla napsat ódu na rychlé občerstvení Bagouette boulevard. Už z ulice nás nalákal velký plakát "Fit calories", aneb jak nalákat zákazníky :D. No řekněte sami. Všude, kde se objeví "fit, fitness, healthy, bez tuku..." nás okamžitě chtě nechtě naláká. Marketing všude. Když jsme přecházeli ulici, nečekala jsem nic jiného, než nějaký salát pro králíky, ale byla jsem teda mile překvapena. 


Když jsem vešla, hned mě zaujal perfektní design. Takové prostředí já ráda. A moc. To je tam opravdu radost jíst.
Všechno bylo tak nápadité a sladěné, samozřejmě čisté a celkově to prostě působilo na jedničku.
Nejvíc se mi líbily různé úryvky článků (např. jak byly vynalezeny bagety :D) jako tapeta na zdi. Tomu se říká originalita.


Ihned po přečtení nabídky jsem měla jasno. Na pití jsem zvolila citronádu (do které jsem se zamilovala a kdybych mohla, už bych nepila nic jiného) a byla jsem sakra ráda. Ještě nikdy jsem ji nepila a už chápu všechny ty chvály na ni od jiných blogerek. Škoda jen, že u nás se nedělá. 
Vím, že si ji můžu udělat i doma, ale to není ono :D.
Jako jídlo padla volba na krevety s rozpečeným dýňovým chlebem, rajčatovým chutney, grilovanou cuketou a listy čerstvého salátu. Bože, to byla dobrota! Na druhý den jsme se tam stavili znovu a to jsem si dala špenátovou polévku. Bohužel tu jsem jaksi nevyfotila, protože se mi vybil mobil. Ale na chuti to nic nezměnilo a spokojeností jsem snad i přetékala :D.


Na tomto menu se mi líbilo, že tam byly napsané i kalorie. Sice pro IIFYMáky nevystačující, pro mě sice nedůležité ale alespoň jsem měla takový ten přehled.
Baguette boulevard jsme našli na Vinohradské ulici v Praze 3, ale poboček mají v Praze povícero.
Abych to shrnula, BB rozhodně doporučuji a sama tam určitě ještě někdy zavítám.

Znáte Baguette boulevard, byli jste tam někdy ? :)

Disqus Comments