Gurmánem v Praze

Cestovatelka je zpátky doma. Jak by řekla moje babička. U ní je totiž cestovatel každý, kdo se jen na krok vyplíží z rodného domova. Jenže ona pojmem cestovatel míní něco spíše špatného, než dobrého. A dnešní situace tomu jenom přispívá, tudíž si dokážete představit ty připomínky, že mám raději zůstat doma a nikam nejezdit. Ale to jsou prostě babičky.
Já jsem si Prahu náramně užila. I se všemi překážkami, co nás potkali. Jedna z nich byla hned po příjezdu. Dojeli jsme na místo našeho ubytování a první, co nám bylo sděleno bylo, že o nás nemají ani zmínku. Super, to přesně chcete slyšet. Naštěstí se to asi po půl hodinovém dohadování vyřešilo a nakonec jsme vyfasovali fakt pěkný pokoj. Sice to byly jakoby dva pokoje se společnou koupelnou, ale až do poslední noci jsme tam nikoho neměli, takže se to dalo.
Co se týče památek, v Praze jsem nebyla poprvé a snad ani naposledy, takže ty jsme docela dost strouhli a navštívili jen Karlův most. Což nám bohatě stačilo. Hlavní náplní byly Vánoční trhy, stromek a taky nějaký ten noční život. A samozřejmě nákupy! Hlavně dárky na Vánoce, protože jsem byla (jako každý rok) lehce ve skluzu. Všechno splněno a a my byli nadmíru spokojené. Jenom mi přišlo, že ta všudypřítomná kupa lidí tak trošku kazila tu pravou vánoční atmosféru. A taky nedostatek bílé barvy. Ale tak to už k tomu nějak patří, samotnou mě zajímá, kdy se zase dočkám bílých Vánoc!

Možná to tak teď vypadá, že jsme se stravovali nějak zdravě, ale věřte, že je to klam :D. Tohle je večeře, na kterou jsme se stavili v obchodním centru Smíchov do kavárny Creperie, Hlad moc velký nebyl a na pokoji nás čekali ještě naše dobroty, takže volba byla jasná. Salát s kuřecím masem, opečenou slaninkou a parmazánem. Plus multicereální chléb. Jídlo na jedničku s hvězdičkou!

Takové laskominky byly na každém kroku. Byl by hřích neochutnat. A těch obchodů pouze a jen s čokoládou, no ještěže to není u nás. Moje peněženka by zaplakala :D.

Svačinka na cestu musí být taky. Tyto sendviče k jakémukoliv mému výletování neodmyslitelně patří. Prostě mi to strašně chutná. Jakákoliv kombinace. S tuňákěm, šunkou, kuřecím masem, slaninou. Neodolám. A s kamarádkou to děláme tak, že si každá koupí jinou variantu a pak si jedno prohodíme :D. Takže spokojenost ještě větší!

Vánoce everywhere. Je to obyčejný aspik, ale ve vánočním motivu to prostě musíš mít.

Ani takovým svačinkám já neodolám. Tvarohová kapsa, protože svaly. A rohlík v čokoládě, protože prostě láska k sladkému. Obojí zakoupeno v Bille a obojí moc dobré! Zjistila jsem, že sladké pečivo je asi moje nejoblíbenější forma jakéhokoliv sladkého. Vážně těžko odolávám.

Pohled na večerní Staroměstské náměstí, které parádně znázorňuje ty kupy lidí. Ale když tento fakt pomineme, zůstane nám krásně osvícený stromek, trhy a jednoduše příjemně působící fotka :).

Disqus Comments